Review Joc Secret Files 3

Deja stiti ca sunt putin obsedata de jocurile Point and Click, si cum prind in mana un astfel de joc, nu ma mai dezlipesc din fata monitorului pana ce nu-l termin de jucat. Acum aproximativ o luna in urma, a fost lansat ultima parte (cred) din seria de jocuri Secret Files. A fost un joc foarte asteptat, care speram sa fie ce-l putin la fel de acaparant ca primele doua parti. Din pacate, oarecum m-a dezamagit! Ma asteptam la un scenariu mai complex, puzzle-uri mai grele si filmulete video mai elaborate. Totusi, jocul Secret Files 3, nu a fost un esec! Am avut parte de peisaje superbe, grafica si muzica excelenta, personaje bine definite, si voci de exceptie. Chiar daca eu l-am terminat in doar cateva ore (din pacate), alaturi de Nina si Max, am avut parte de o aventura pe cinste. Sper totusi sa nu mai existe pe viitor si un Secret Files 4, deoarece deja a devenit putin cam “Zeama lunga, sa ajunga” si nu cred ca ar mai putea adauga ceva urmatorului joc, care sa-l faca superior fata de ultima parte. Din poveste nu doresc sa va dezvalui nimic, deoarece nici nu ar mai fi nevoie sa-l jucati (la cat de scurt este), insa daca sunteti fani a acestor genuri de jocuri si totodata va plictisiti, va recomand sa-i acordati o sansa si acestuia. Daca va hotarati sa il jucati, astept parerile voastre, sunt foarte curioasa sa stiu daca v-a placut. Va pup dragilor si succes la joc. PS: Daca va blocati intr-un anumit punct in joc, puteti apela la Secret Files 3 Walkthrough, insa parerea mea este ca un joc nu prea mai are farmec daca trisam.

null

• micsa speranta

pupici.nu sunt pasionata dar nu se stie.succes.imi place cum ti-ai impodobit locul,fain deja se simte .<3 happy pop o seara faina

• Speranta esti sigura ca a observat si comentat despre impodobit. big grin Asa este, deja se simte spiritul Craciunului. happy multi pupici kiss

• Ciprian

Interesant joc… happy

• ramona

salut, as vrea sa iti dau un sfat, daca poti cand mai postezi sa scrii mai aerisit. de mai multe ori am incercat sa citesc articolele tale, dar m-am oprit pe la jumatate pentru ca modul cum incadrezi in pagina oboseste foarte tare ochiul.

• Buna Ramona. Apreciez sfatul tau, mersi. Poti sa-mi spui mai exact ce anume te deranjeaza? Ca sa pot schimba. happy