Recenzie joc: The Book of Unwritten Tales 2

A trecut ceva timp de cand nu am mai facut recenzie unui joc point & click, insa cum de curand am jucat unul care mi-a placut foarte mult, m-am gandit sa va povestesc si voua despre el. Niciodata nu am fost o fana a jocurilor de gen, care au o grafica animata. The Book of Unwritten Tales m-a facut cumva sa-i acord o sansa. Mi-a placut asa mult, incat atunci cand a aparut The Book of Unwritten Tales 2 am fost in al noulea cer. big grin

La fel ca si prima parte, The Book of Unwritten Tales 2 m-a fascinat prin superbele peisaje si personajele hazlii. De apreciat este si povestea fantastica, care s-a legat foarte bine de prima parte. Este un joc destul de lung, plin de puzzle-uri misterioase si aventura. Cele 4 personaje principale sunt Wilbur, Nate, Critter, si princesa Ivo.. insa vor fi si situatii in care trebuie sa joci cu soricelul Timmy. Despre poveste nu o sa va spun nimic, deoarece nu doresc sa va stric surpriza. Daca va tenteaza sa-l jucati, va sugerez sa jucati intai prima parte. tongue

Sunt si cateva aspecte care nu mi-au placut.. cum ar fi erorile pe care le-am intalnit pe parcursul jocului, si care au putut fi rezolvate doar printr-o actualizare a aplicatiei. De asemenea, nici faptul ca jocul contine multa vorbarie nu m-a prea incantat. Bineinteles ca se poate oricand sari peste conversatiile personajelor, insa pentru a intelege povestea si pentru a nu te invarti degeaba prin joc, este necesar sa asculti tot bla bla-ul inutil.

The Book of Unwritten Tales 2

Asadar, lasand deoparte erorile si conversatiile inutile, este un joc care merita jucat si pe care il recomand celor pasionati de point & click. Eu abia astept sa apara a treia parte, si sper ca o sa fie cel putin la fel de captivanta si amuzanta ca primele doua parti. Sper sa va fie de ajutor aceste informatii. Astept cu interes parerile si intrebarile voastre, in sectiunea de comentarii. Daca v-a placut articolul, nu uitati sa il dati mai departe pe facebook, twitter, google+, sau unde mai doriti voi. Cu drag, Gabriela!

Recenzie joc: Secret Files 3

Recenzie joc: The Lost Chronicles of Zerzura

Recenzie joc: The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles